HER GÜN YENİ ÜRÜNLER EKLENMEKTEDİR.
ÜRÜN BEĞENİP ALMAK İSTEYENLER LÜTFEN YORUM KÖŞESİNE İLETİŞİM KURA BİLECEĞİM BİLGİLERİNİ BIRAKSIN Kİ GERİ DÖNÜŞÜM YAPA BİLEYİM.

11.01.2010

MODAL KAPRİ TAKIM

Evde sıkldığım için oturduğum yerden birşeyler yapmak istedim.Bende ev kıyafeti,çamaşır,çorap,takı,satışı yapayım dedim.Ürünlerin nerdeyse hepsini gördüm.Elledim :)Kaliteli ve bir çok yakınım alıp şuan giymekte.Ben ürünleri yavaş yavaş eklemesine devam edeceğim.Beğenilen ürünlerin önce öedemesi alınmakta.Sonra alıcaya ait kargoyla ürün yola çıkmakta:).Efendim nasıl güvenirim diyorsanız adresim belli telefonum belli isteyene verilir teyit edilir.
KODU:84536.00 TL


ÜRÜN BİLGİSİ:     Modal kumaşdan yapılmıştır.Yani kayı ağacının liflerinden üretilmiiştir.Pamuktan daha iyi nem transfer özelliği ile vücudu terletmez.İplik yapısından dolayı yumuşaktır.30 derecede yıkanır.

BEDEN:S,M,L,XL,XXL,XXXL

RENK:Gül krusu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ürünlerle ilgili herşeyi sora bilirsiniz.Lütfen yorum yazarken isimde ekleyelim.